ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ Β1 ΦΑΣΗΣ ΓΠΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

cid:D4678F3F-B12C-4F74-A108-6D88AF6D3302 ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​​​ C:\Users\administrator\Desktop\logos\101 ΧΡΟΝΙΑ.jpg

ΔΗΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ​​ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Διεύθυνση:​​ Λ. Δημοκρατίας 306

Τ.Κ.​​ 68131, Αλεξανδρούπολη

Τηλέφωνο:​​ 2551350173

e-mail:​​ gtip@alexpolis.gr

 

 

Αλεξανδρούπολη,​​ 04/10/2021

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα:​​ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Β1 ΦΑΣΗ TOY «Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Αλεξανδρούπολης»

 

Τέθηκαν​​ προς διαβούλευση​​ στην κεντρική σελίδα του Δήμου Αλεξανδρούπολης (βλέπε www.alexpolis.gr), η ανάλυση, τα συμπεράσματα και οι προτάσεις της Β1 Φάσης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Αλεξανδρούπολης (σύμφωνα με την παρ.2, του άρθρου 3, του Ν.1337/1983 και το Ν2508/1997).

 

Αντικείμενο του Β1 Σταδίου, που τίθεται σε δημόσια διαβούλευση, αποτελεί η παρουσίαση των προτάσεων για τη χωρική οργάνωση, τις χρήσεις γης, την προστασία περιβάλλοντος και την πολεοδομική ρύθμιση των περιοχών του Δήμου Αλεξανδρούπολης (εξαιρείται η Δ.Ε. Τραϊανούπολης).

 

Η διαβούλευση θα διαρκέσει δύο (2) μήνες, με ημερομηνία έναρξης την 01 Οκτωβρίου 2021, ημερομηνία ανάρτησης της μελέτης στην ηλεκτρονική σελίδα του Δήμου. Τα στοιχεία που αναρτώνται είναι οι χάρτες και το κείμενο της πρότασης.

 

Ως τμήμα επικοινωνίας και παροχής σχετικής πληροφόρησης ορίζεται το τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου Αλεξανδρούπολης, όπου θα μπορεί κανείς να αναζητήσει σχετικό αντίγραφο του υλικού της μελέτης (CD-R) αλλά και συμπληρωματικές πληροφορίες.​​ Παρακαλούμε να απευθυνθείτε στο email:​​ kport@alexpolis.gr.

 

Οι τυχόν απόψεις που θα κοινοποιηθούν, θα ληφθούν υπόψη για την τελική διαμόρφωση της μελέτης, ώστε να υπάρξει πληρέστερη αντιμετώπιση των ζητημάτων που αντιμετωπίζουν οι περιοχές παρέμβασης. Παρακαλούμε για την συμμετοχή σας.

 

 

Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΟΜΗΣΗΣ​​ 

ΚΑΙ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΎ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

 

 

 

  ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​​​ ΣΕΡΑΦΕΙΜΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ​​ 

 

Β1 ΣΤΑΔΙΟ ΓΠΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ 

Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ Α3.1

ΦΕΡΕΣ Α3.2

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΦΟΡΕΩΝ

23 Απαντήσεις

  1. Αποπεράτωση ασφαλτόστρωσης της οδού Παπαφλέσσα, κατασκευή πεζοδρομίων εκατέρωθεν και στην κάθετη Διον.Σολωμού.
    Αναδιαμόρφωση του πεζόδρομου της οδού Αριστοτέλη Βαλαωρίτη.
    Απομάκρυνση των κάδων σκουπιδιών απο την συμβολή Παπαφλέσσα και Σολωμού.

  2. Καλήμερα στους συνδημότες της Αλεξανδρούπολης εχω 41 χρόνια ζωής έχω κατοίκηση στην οδο-γειτονεια εκεί γύρω στην Παπαφλέσσα ποτέ δεν είδα να υπάρξει άσφαλτος κ πεζοδρόμιο όπως έπρεπε να είναι το σημείο..Κάντε κάτι επιτέλους να κλειστούν οι λακούβες κ να μπει μια τάξη με το οδόστρωμα κ τα σκουπίδια κ να πεζοδρομηθεί επιτέλους.. ευχαριστώ πολύ..

  3. Δημιουργία πεζοδρομίων και συνέχιση ασφαλτόστρωσης στην οδό Παπαφλέσσα. Ενα πρόβλημα δεκαετιών που πρέπει επιτέλους να δωθεί άμεση λύση

  4. Αποπεράτωση ασφαλτόστρωσης της οδού Παπαφλέσσα, κατασκευή πεζοδρομίων εκατέρωθεν και στην κάθετη Διον.Σολωμού.
    Αναδιαμόρφωση του πεζόδρομου της οδού Αριστοτέλη Βαλαωρίτη.
    Απομάκρυνση των κάδων σκουπιδιών απο την συμβολή Παπαφλέσσα και Σολωμού.

  5. Αποπεράτωση ασφαλτόστρωσης της οδού Παπαφλέσσα, κατασκευή πεζοδρομίων εκατέρωθεν και στην κάθετη Διον.Σολωμού.
    Αναδιαμόρφωση του πεζόδρομου της οδού Αριστοτέλη Βαλαωρίτη.
    Απομάκρυνση των κάδων σκουπιδιών απο την συμβολή Παπαφλέσσα και Σολωμού.

  6. Η αδιαφορία δεκαετιών άφησε την οδο Παπαφλέσσα με Σολωμού στο έλεος τους. Άναρχη στάθμευση, σκουπίδια, χωμα, λάσπες . Επιτέλους δώστε άμεση λύση . Συνεχίστε τον δρόμο μέχρι την Σολωμού. Φτιάξτε τον περιβάλλοντα χώρο έτσι όπως αρμόζει στο κέντρο μιας σύγχρονης πόλης.

  7. Φτιάξτε κατάλληλες προυποθέσεις να ζήσει ο κόσμος που διάλεξε να ζεί στο κέντρο της πόλης. Δώστε λύση στο χρόνιο πρόβλημα της οδού Παπαφλέσσα -Σολωμού. Ο δρόμος ξεκίνησε κάποτε και έγινε άσφαλτοε, ΠΡΕΠΕΙ να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί σύμφωνα με πολεοδομικο σχέδιο.

  8. ΠΑΡΑΛΙΑΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΜΑΚΡΗ

    Ένα έργο-Σταθμός σε βάθος δεκαετίας, που θα δώσει προσανατολισμό πραγματικής Ανάπτυξης στον Δήμο της Αλεξανδρούπολης – Από την στροφή Εγνατία, μέχρι το Λιμανάκι της Μάκρης

    Παραλείπουμε τον πρόλογο, τους στόχους, την προοπτική, κι ευθύς περνούμε στο δια ταύτα: Το μέλλον της Αλεξανδρούπολης βρίσκεται στο επίμηκες παραλιακό μέτωπο. Και αυτό θα αναδειχτεί στο σύνολό του με ένα και μοναδικό έργο. Τον παραλιακό δρόμο πλάτους 3-4 μέτρων που θα αρχίζει από τη στροφή Εγνατία και θα καταλήγει στο λιμανάκι της Μάκρης. Ένας δρόμος που η κατασκευή του πρέπει να ξεκινήσει από την παρούσα δημοτική αρχή για να ολοκληρωθεί μετά από αρκετές… θητείες. Ένας δρόμος που θα προταθεί και θα σχεδιαστεί –δήθεν- ως δρόμος άμεσης ανάγκης και επέμβασης για ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, αστυνομικά οχήματα. Στην -ας την ονομάσουμε- «παραλιακή» μήκους περίπου 10 χλμ θα απαγορεύεται η κυκλοφορία αυτοκινήτων. Ουσιαστικά θα λειτουργεί ως πεζο-ποδηλατό-δρομος, από τον οποίο θα έχουν ΟΛΟΙ άμεση πρόσβαση σε οποιοδήποτε σημείο της παραλίας.

    Ο τελικός σταθμός, το λιμάνι της Μάκρης, αποτελεί ίσως «μακρινό» στόχο, ωστόσο, η έναρξη κατασκευής της παραλιακής, από τη στροφή Εγνατία και η παράδοσή της κομμάτι- κομμάτι μέχρι τη Νέα Χηλή, θα φανερώσει την προοπτική ανάπτυξης και θα ανοίξει την όρεξη πολιτών, νέων επιχειρηματιών και καθημένων επί των εδράνων του δημοτικού συμβουλίου.

    ΤΑ «ΕΜΠΟΔΙΑ»

    Οι ιδιοκτήτες. Σε ιδιοκτησίες- περιφράξεις νόμιμες και παράνομες. Θα ξεπεραστούν με διαδικασίες, πειθούς, απαλλοτρίωσης, ή «εξαναγκασμού».

    Η ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ,

    δε γνωρίζω πως και πότε επιβάλλεται. Πάντως το έργο, εξ ορισμού αποτελεί ένα δρόμο άμεσης ανάγκης για λόγους πυρόσβεσης, ασφάλειας και επείγουσας ιατρικής πρόσβασης. Σοβαρά κριτήρια θαρρώ, για να κριθούν απαραίτητες οι απαλλοτριώσεις μιας λωρίδας 4 μέτρων επι του αιγιαλού.

    Ο «ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ»

    Όταν η παραλιακή, βήμα βήμα κατασκευάζεται και φτάνει στην περίφραξή μου, (συνήθως σε καταπατημένο αιγιαλό), θα είμαι τουλάχιστον αφελής να πιστεύω ότι θα σταματήσω το μεγαλύτερο έργο της πόλης. Και πώς να αντιμετωπίσω τους περιπατητές, που θα φτάνουν μέχρι στη σκουριασμένη περίφραξή μου θα παρατηρούν με περιέργεια το κιτς αυθαίρετό μου και θα αναρωτιούνται φωναχτά… «ποιος …. σταματάει το δρόμο!».

    Η ΠΕΙΘΩ,

    θα επέλθει με την ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, με την ενημέρωση για την προοπτική που διαμορφώνεται για όλους τους «εφαπτόμενους» στο έργο. Για όλους τους πολίτες αυτού του τόπου. Η πειθώ θα επέλθει εκ του αποτελέσματος. Βήμα βήμα, όσο διαμορφώνεται η παραλιακή, στο δρόμο της προς Χηλή – Μάκρη, θα προσθέσει αξία σε όλες τις παρακείμενες ιδιοκτησίες. Πολλές εξ αυτών θα εξελιχθούν σε rooms to let, beach bar και sea view tzatziki – souvlaki. Οι επόμενοι ιδιοκτήτες θα παρακολουθούν με την παλάμη πάνω από τα φρύδια, πότε το εργοτάξιο θα φτάσει στο οικόπεδό τους. Μερικοί βιαστικοί υποψήφιοι επιχειρηματίες, θα προθυμοποιούνται να πληρώσουν για να συνεχίσουν οι ίδιοι το έργο μέχρι την αυλή τους.

    ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ

    Τα Κόκκινα… και άλλα βράχια. Με μπλόκια μέσα στη θάλασσα ή στη φθηνότερη έκδοση, με παράκαμψη ζικ ζακ από ψηλά, ανάμεσα στις ιδιοκτησίες.

    Ρέματα. Ιρλανδικές διαβάσεις ή γεφυράκια για τη δέουσα ρομαντσάδα…

    ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

    Ένας δρόμος όλος θάλασσα… που το καλοκαίρι θα μυρίζει αντηλιακές κρέμες, τσίκνα και mojitos, και το χειμώνα θα στέλνει selfies σε Κωνσταντινούπολη, Σόφια και Βουκουρέστι.

    Και όπως συνήθως γίνεται… Όταν ο δρόμος παραδοθεί στο κοινό, όλοι όσοι άλλοτε αντιδρούσαν και απειλούσαν μέχρι τον… Άρειο Πάγο, θα ευγνωμονούν τον εκάστοτε δήμαρχο που ένωσε την πόλη με το προικώο χωράφι τους.
    Θα μου πείτε «μα θα περπατάει ο άλλος δέκα χιλιόμετρα να πάει στη θάλασσα;». Όχι φυσικά. Οι υπάρχοντες κάθετοι αγροτοχωματόδρομοι θα καταλήγουν στην παραλιακή. Οπότε οι περισσότεροι θα παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους στους ελαιώνες και στις καλαμιές και θα καταλήγουν πεζή στην παραλιακή. Μη θυμηθώ και την άμεση ανάγκη διάνοιξης κάθετων δρόμων, όπως αυτή έγινε αντιληπτή μετά την τραγωδία στο Μάτι.

    ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ

    Προτείνουμε έναν παραλιακό πλακόστρωτο δρόμο περιπάτου, ο οποίος θα ακολουθεί την ακτογραμμή στα όρια του αιγιαλού. Χωρίς μπάρες, χαμηλής εκσκαφής και υπόβασης με μικρά τεχνικά έργα όπου ρέματα και ροές όμβριων υδάτων.

    Πρόκειται ουσιαστικά για ένα «μονοπάτι» 3,5 – 4 μέτρων όπου το σημαντικότερο κόστος βρίσκεται στο μέτωπο προς τη θάλασσα. Με φωτισμό και παγκάκια ή κιόσκια θέας όπου η υπάρχει η δυνατότητα.

    Το μόνιμο παράπονο επισκεπτών και ντόπιων έγκειται στο γεγονός η Αλεξανδρούπολη δεν έχει «πρόσβαση», δεν διαθέτει παραλιακό μέτωπο στη θάλασσα. Βλέπε φωτεινά παραδείγματα: Βόλος, Καλαμάτα, Καβάλα, Θεσσαλονίκη κ.ά.

    Η τεχνική υπηρεσία του δήμου Αλεξανδρούπολης διαθέτει πλειάδα ικανών μηχανικών που θα φανταστούν και θα σχεδιάσουν την παραλιακή προοπτική της πόλης, μόλις λάβουν το ok του δημοτικού συμβουλίου. Και δεν είναι απαραίτητη η μελέτη και κατασκευή ολόκληρου του έργου μέχρι τη Μάκρη. Μπορεί να γίνει κομμάτι – κομμάτι, μέτρο-μέτρο, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες και δυνατότητες.

    ΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ…

    Δεν γνωρίζω εάν η επέκταση του ΓΠΣ περιοχής Καλλιθέας – Ν. Χηλής προβλέπει παραλιακή οδό «επείγουσας ανάγκης». Πιθανόν να το «είδε» ο μελετητής. Ωστόσο, άλλες ήταν οι ανάγκες πριν 20 χρόνια που ξεκίνησε, άλλες σήμερα και διαφορετικές σε 10 χρόνια. Η παραλιακή της Αλεξανδρούπολης πρέπει να ξεκινήσει, ΤΩΡΑ, ανεξάρτητα από την πορεία των έργων υποδομής στο νέο ΓΠΣ.

    Η αναζήτηση στο διαδίκτυο μας παρουσιάζει λαμπρά παραδείγματα «διάνοιξης» παραλιακών πεζοδρόμων σε πόλεις από τη βόρεια Ελλάδα μέχρι την Κρήτη. Σε πόλεις που σε πείσμα των περιφράξεων, έφεραν χιλιόμετρα θάλασσας κοντά στους πολίτες, επισκέπτες και επιχειρήσεις.

    Περίπατος – τζόκινγκ – ποδήλατο πλάι στη θάλασσα, φιλοφρονήσεις σε Ελληνικά, Τουρκικά, Ρουμανικά και βουλγαρικά, χιλιόμετρα με ξαπλώστρες στην άμμο κάτω, ή στο γκαζόν επάνω, ορίζοντας η Σαμοθράκη και οδηγός από τη μια ο φάρος και από την άλλη, η δύση του ήλιου. Ας φανταστούμε την εικόνα, ο καθένας, με τα μέτρα της φαντασίας του.

    Σταύρος Παπαδόπουλος

    Το παρόν δημοσιεύτηκε πριν απο 4 χρόνια στην εφημερίδα Ελεύθερη Θράκη και στο radioevros.gr.
    ΥΣ Ένα μέτρο το μήνα εάν κάναμε, τώρα θα είχαμε ένα επιπλέον παραλιακό μέτωπο 68 μέτρων δυτικά της Στροφής Εγνατία…

  9. Άνθρωποι γεννήθηκαν και έφυγαν από την ζωή και δεν πρόλαβαν να δουν την οδό Παπαφλέσσα να συνεχίζεται κανονικά σαν δρόμος και όχι σαν χωματόδρομος. Εφόσον ξεκίνησε κάποτε η άσφαλτος πρέπει να ολοκληρωθει.

  10. Δεκαετίες ταλαιπωρίας ανθρώπων που ζούμε στο κέντρο και συγκεκριμένα στην οδό Παπαφλέσσα. Επιτέλους δώστε άμεση λύση με την συνέχιση ασφαλτοστρωσης του δρόμου. Το κέντρο της πόλης υποβαθμιζμεται με την ύπαρξη του χωματόδρομου και των σκουπιδιών.

  11. Για την άμεση προσπέλαση και πρόσβαση όλων των τύπων των πυροσβεστικών οχημάτων της Υπηρεσίας μας σε όλες τις οδούς στον αστικό ιστό της πόλης, σας πληροφορούμε ότι οι διαστάσεις των πυροσβεστικών μας οχημάτων είναι τα 2,5 μ. πλάτος και 9,0 μ. μήκος.
    Συνεπώς προτείνουμε πλάτος οδού 3,0 μ. σε όλες τις οδούς, όπως επίσης και πύκνωση των υδροστομίων νότια της Λ. Δημοκρατίας, κυρίως κοντά στους πεζόδρομους.

  12. Παρακαλώ,
    α) Να συμπεριλάβετε δίκτυα τηλεθέρμανσης στην Πόλη των Φερών και στους οικισμούς της Δημοτικής Ενότητας με χρήση της Απορριπτόμενης θερμότητας (ζεστό νερό) του σταθμού συμπίεσης TAP όπου έχει κατακτήσει το δικαίωμα χρήσης ο Δήμος Αλεξανδρούπολης τα προηγούμενα χρόνια.
    β) Να συμπεριλάβετε δίκτυα τηλεθέρμανσης στους οικισμούς Άβαντα, Αμφιτρίτη, Απαλός, Μαΐστρος για χρήση της Απορριπτόμενης θερμότητας (ζεστό νερό) από την μονάδα ηλεκτροπαραγωγής Φ/Α που βρίσκεται σε εξέλιξη στην ΒΙΠΕ Αλεξανδρούπολης.
    γ) Σημείωση – Στο ΣΧΟΟΑΠ Τραϊανούπολης (που εξαιρείται) παρακαλώ το τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου Αλεξανδρούπολης να υπάρχουν δίκτυα γεωθερμικής τηλεθέρμανσης σε όλους τους οικισμούς για την επέκταση του πρώτου έργου που θα ολοκληρωθεί από τους αναδόχους εντός του 2022.

  13. Κατά την άποψή μου μοναδικό κριτήριο για τη χωροθέτηση του ΚΤΕΛ πρέπει να είναι η δυνατότητα ΑΜΕΣΗΣ πρόσβασης των επιβατών από το ένα μέσο στο άλλο (Λεωφορείο, τρένο, πλοίο). Ιδανικότερη θέση είναι αυτή των αποθηκών Τερζή που παραχωρήθηκαν από την ΓΑΙΑΟΣΕ στον Δήμο, μια ενέργεια που ποτέ δεν κατανόησα. Μάλιστα για την διευκόλυνση της κυκλοφορίας θα μπορούσε να αξιοποιηθεί η οδική πρόσβαση της Εγνατίας οδού με το λιμάνι που έχει μελετηθεί και επίκειται η κατασκευή της. Εφόσον δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, ως δεύτερη επιλογή θεωρώ αυτή της χωροθέτησης του ΚΤΕΛ στην θέση του Κτιρίου Επιβατών του Γαλλικού Σταθμού, επί της προέκτασης της Λεωφόρου Δημοκρατίας, που έχει προταθεί. Το θέμα της διάθεσης από τον ΟΣΕ έκτασης για τη χωροθέτηση του ΚΤΕΛ στη θέση αυτή είχε εκκινήσει από τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 2000 με πρωτοβουλία του ΚΤΕΛ και αφορμή τη ρυμοτόμηση έκτασης του οικοπέδου που είχε αγοράσει στη συγκεκριμένη θέση, λόγω της διαπλάτυνσης της οδού. Το αίτημα του ΚΤΕΛ τότε αφορούσε την αγορά έκτασης 2,0 ή 2,5 στρεμμάτων. Το αίτημα έγινε αποδεκτό από τον ΟΣΕ, και για την αξία του οικοπέδου ορίστηκε ορκωτός εκτιμητής αλλά έκτοτε το ενδιαφέρον του ΚΤΕΛ ατόνησε. Εξ άλλου το θέμα της μεταβίβασης ήταν θέμα του ΔΣ του ΟΣΕ και όχι της τοπικής Υπηρεσίας. Το 2012 υπήρξε συμφωνία ΓΑΙΑΟΣΕ και ΚΤΕΛ για παραχώρηση έκτασης 7 στρεμμάτων, αντί των 2,0 – 2,5 που αρχικά ζητούσε το ΚΤΕΛ, με την ταυτόχρονη χρήση του λιθόκτιστου διωρόφου που υπάρχει στην έκταση. Νομίζω ότι η έκταση είναι πολύ μεγάλη και θα πρέπει να εξεταστεί εάν αποβαίνει σε βάρος της λειτουργίας του σιδηροδρόμου, με τη λογική ότι αναμένουμε και πάλι μελλοντικά αξιοποίηση των σιδηροδρομικών μεταφορών. Όμως σιδηρόδρομος και ΚΤΕΛ μπορούν να συνυπάρξουν στη θέση αυτή, άσχετα από το εμβαδόν της έκτασης που τελικά θα παραχωρηθεί στο ΚΤΕΛ, με ή χωρίς τη χρήση του λιθόκτιστου κτιρίου από το ΚΤΕΛ. Η προσωπική μου άποψη είναι χωρίς την παραχώρηση του λιθόκτιστου κτιρίου διότι λογικά εκεί θα μεταφερθούν, προσωρινά τουλάχιστον, οι λειτουργίες του εμβληματικού Κτιρίου Επιβατών του Γαλλικού Σταθμού κατά τη διάρκεια της συντήρησής του που επείγει. Κατά την άποψή μου αυτή είναι η ιδανικότερη θέση για τη μεταφορά του ΚΤΕΛ μετά την αρχικά προταθείσα στο χώρο των αποθηκών Τερζή. Διότι υπάρχει άμεση συνάφεια λεωφορείου και τρένου αλλά και δυνατότητα μεταφοράς των επιβατών του ΚΤΕΛ από τον Γαλλικό Σταθμό στο υφιστάμενο κτίριο Επιβατών στο λιμάνι σιδηροδρομικά, ακόμη και στο αεροδρόμιο με τη σιδηροδρομική σύνδεση Γαλλικού Σταθμού και αεροδρομίου που έχει εξαγγελθεί.

  14. Δώστε επιτέλους λύση στο χάος της Παπαφλέσσα

  15. Εκεί όπου γίνεται αναφορά για την Επέκταση στην περιοχή του κοιμητηρίου της Ν. Χηλής, η περιγραφή αναφέρει ότι η έκταση εκτείνεται νότια της Εθνικής Οδού 2 .
    Ωστόσο υπάρχει και περιοχή βόρεια της Εθνικής Οδού 2 η οποία πρέπει να συμπεριληφθεί στην επέκταση. Οπότε πιστεύω πως πρέπει να συμπληρώσετε το κείμενο συμπεριλαμβάνοντας και την έκταση βόρεια της Εθνικής Οδού 2.

  16. Οι εργασίες του ΦΑ ξεκίνησαν και ολόκληρο ΟΤ γύρω από την Παπαφλέσσα, Εθνικής Αντιστάσεως και Σολωμού είναι εκτός λόγω της κατάστασης στην Παπαφλέσσα. Πόσα χρόνια περιμένετε να περάσουν για να δωθει λύση επιτέλους;; Τοσα χρήματα ξοδεύει ο Δήμος σε στολίδια και λαμπάκια. Γιατί δεν το λήγει απλά το θεμα ώστε να συνδεθούμε στο ΦΑ;;

  17. Βρείτε τρόπο να φτιάξετε την Παπαφλέσσα. Σας το ζητάνε τόσοι άνθρωποι

  18. If you want to get a good deal from this article
    then you have to apply such methods to your won web site.

    Feel free to surf to my website; buy

  19. Παρατηρήσεις επί της Β1 του ΓΠΣ σχετικά με την Κοινότητα Μάκρης…
    1. Δεν προβλέπετε οριοθέτηση και πολεοδόμηση οικισμών ΕΝΑΤΟ , ΠΑΝΟΡΑΝΑ , ΠΑΡΑΛΙΑ ΔΙΚΕΛΛΩΝ-ΜΕΣΗΜΒΡΙΑΣ οι οποίοι υφίστανται εδώ και χρόνια, κατοικούνται από μόνιμους κατοίκους και απογράφονται σαν ξεχωριστοί οικισμοί…
    2. Στην Μελέτη επαναχάραξης του ορίου και κτηματογράφησης – πολεοδόμησης – πράξης εφαρμογής του οικισμού Μάκρης πέρα του δημοτικού σχολείου δεν έχει προβλεφθεί η επέκταση των ορίων του οικισμού Μάκρης βορείως έως ΠΕΟ Νοτίως έως Αρχαιολογική περιοχή Δυτικά. Επίσης δεν έχει περιληφθεί η κατασκήνωση και το Γήπεδο όπου σήμερα ότι υπάρχει εκεί είναι παράνομο και πολεοδομικά και ιδιοκτησιακά.
    3. Δεν προβλέφθηκε ζώνη «Κεντρικές λειτουργείες πόλης» στην κεντρικής πλατείας του οικισμού Μάκρη .
    4.Προτείνει χοροθέτηση Παιδικού Σταθμού σε ιδιόκτητο χώρο χωρίς πρόσβαση ενώ θα μπορούσε να προτείνει στον χώρο των κατασκηνώσεων πλησίον του δημοτικού σχολείου.
    5. Δεν προτείνει η μελέτη αναγνώριση των δρόμων προ του 1923 για τις εκτός οικισμού Μάκρης.
    9. Δεν προτείνει η μελέτη κύρωσης των δρόμων για τις εκτός οικισμού με βάση τις διατάξεις του άρθρου 35 του Ν 3937 11 όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα.
    10. Δεν γίνεται καθορισμός Χρήσης γης στην Κατασκήνωση Μάκρης ως κοινωνικές υποδομές και πράσινο με την παράλληλη ένταξη στα όρια του οικισμού.
    11. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως χώρος περιαστικού πάρκου ο χώρος των παλαιών λατομείων προκειμένου να διαμορφωθεί ως τέτοιο και να πάψει να αποτελεί ΧΑΔΑ του κάθε πικραμένου (αιρετού και μη).
    12. Θα μπορούσε στα πλαίσια της διερεύνησης κατάλληλης θέσης χωροθέτησης εγκατάστασης καταφυγής ανάγκης για την εξυπηρέτηση των ερασιτεχνών αλιέων Δικέλλων και Μεσημβρίας να προβλεφθεί χωροθέτηση αυτού στην περιοχή Ζούρου – Σκορπιού. (1.2.6.3).
    13. Δεν προβλέπετε χωροθέτηση διαμόρφωσης συγκοινωνιακού κόμβου στο Άγιο Κυπριανό και στην είσοδο του οικισμού Μάκρης.
    14. Στα Βορειοδυτικά του οικισμού Δικέλλων προβλέπεται Ειδική Χρήση σε δομημένο ιδιόκτητα χώρο (ας το κοιτάξουν λιγάκι).
    15. Δεν δίνει λύση για την μεταγκατάσταση των ελαιοτριβείων και ειδικά το συνεταιριστικό ελαιοτριβείο που είναι εντός του οικισμού – Προτείνεται η μετεγκατάσταση στον χώρο Παλαιών Λατομείων.
    16. Δεν προβλέπετε χωροθέτηση χώρου δημιουργίας μονάδας επεξεργασίας αποβλήτων Ελαιοτριβείων (κατσίγαρου).
    17. Δεν προβλέπετε χωροθέτηση πράσινων σημείων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

23 Απαντήσεις

  1. Αποπεράτωση ασφαλτόστρωσης της οδού Παπαφλέσσα, κατασκευή πεζοδρομίων εκατέρωθεν και στην κάθετη Διον.Σολωμού.
    Αναδιαμόρφωση του πεζόδρομου της οδού Αριστοτέλη Βαλαωρίτη.
    Απομάκρυνση των κάδων σκουπιδιών απο την συμβολή Παπαφλέσσα και Σολωμού.

  2. Καλήμερα στους συνδημότες της Αλεξανδρούπολης εχω 41 χρόνια ζωής έχω κατοίκηση στην οδο-γειτονεια εκεί γύρω στην Παπαφλέσσα ποτέ δεν είδα να υπάρξει άσφαλτος κ πεζοδρόμιο όπως έπρεπε να είναι το σημείο..Κάντε κάτι επιτέλους να κλειστούν οι λακούβες κ να μπει μια τάξη με το οδόστρωμα κ τα σκουπίδια κ να πεζοδρομηθεί επιτέλους.. ευχαριστώ πολύ..

  3. Δημιουργία πεζοδρομίων και συνέχιση ασφαλτόστρωσης στην οδό Παπαφλέσσα. Ενα πρόβλημα δεκαετιών που πρέπει επιτέλους να δωθεί άμεση λύση

  4. Αποπεράτωση ασφαλτόστρωσης της οδού Παπαφλέσσα, κατασκευή πεζοδρομίων εκατέρωθεν και στην κάθετη Διον.Σολωμού.
    Αναδιαμόρφωση του πεζόδρομου της οδού Αριστοτέλη Βαλαωρίτη.
    Απομάκρυνση των κάδων σκουπιδιών απο την συμβολή Παπαφλέσσα και Σολωμού.

  5. Αποπεράτωση ασφαλτόστρωσης της οδού Παπαφλέσσα, κατασκευή πεζοδρομίων εκατέρωθεν και στην κάθετη Διον.Σολωμού.
    Αναδιαμόρφωση του πεζόδρομου της οδού Αριστοτέλη Βαλαωρίτη.
    Απομάκρυνση των κάδων σκουπιδιών απο την συμβολή Παπαφλέσσα και Σολωμού.

  6. Η αδιαφορία δεκαετιών άφησε την οδο Παπαφλέσσα με Σολωμού στο έλεος τους. Άναρχη στάθμευση, σκουπίδια, χωμα, λάσπες . Επιτέλους δώστε άμεση λύση . Συνεχίστε τον δρόμο μέχρι την Σολωμού. Φτιάξτε τον περιβάλλοντα χώρο έτσι όπως αρμόζει στο κέντρο μιας σύγχρονης πόλης.

  7. Φτιάξτε κατάλληλες προυποθέσεις να ζήσει ο κόσμος που διάλεξε να ζεί στο κέντρο της πόλης. Δώστε λύση στο χρόνιο πρόβλημα της οδού Παπαφλέσσα -Σολωμού. Ο δρόμος ξεκίνησε κάποτε και έγινε άσφαλτοε, ΠΡΕΠΕΙ να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί σύμφωνα με πολεοδομικο σχέδιο.

  8. ΠΑΡΑΛΙΑΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΜΑΚΡΗ

    Ένα έργο-Σταθμός σε βάθος δεκαετίας, που θα δώσει προσανατολισμό πραγματικής Ανάπτυξης στον Δήμο της Αλεξανδρούπολης – Από την στροφή Εγνατία, μέχρι το Λιμανάκι της Μάκρης

    Παραλείπουμε τον πρόλογο, τους στόχους, την προοπτική, κι ευθύς περνούμε στο δια ταύτα: Το μέλλον της Αλεξανδρούπολης βρίσκεται στο επίμηκες παραλιακό μέτωπο. Και αυτό θα αναδειχτεί στο σύνολό του με ένα και μοναδικό έργο. Τον παραλιακό δρόμο πλάτους 3-4 μέτρων που θα αρχίζει από τη στροφή Εγνατία και θα καταλήγει στο λιμανάκι της Μάκρης. Ένας δρόμος που η κατασκευή του πρέπει να ξεκινήσει από την παρούσα δημοτική αρχή για να ολοκληρωθεί μετά από αρκετές… θητείες. Ένας δρόμος που θα προταθεί και θα σχεδιαστεί –δήθεν- ως δρόμος άμεσης ανάγκης και επέμβασης για ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, αστυνομικά οχήματα. Στην -ας την ονομάσουμε- «παραλιακή» μήκους περίπου 10 χλμ θα απαγορεύεται η κυκλοφορία αυτοκινήτων. Ουσιαστικά θα λειτουργεί ως πεζο-ποδηλατό-δρομος, από τον οποίο θα έχουν ΟΛΟΙ άμεση πρόσβαση σε οποιοδήποτε σημείο της παραλίας.

    Ο τελικός σταθμός, το λιμάνι της Μάκρης, αποτελεί ίσως «μακρινό» στόχο, ωστόσο, η έναρξη κατασκευής της παραλιακής, από τη στροφή Εγνατία και η παράδοσή της κομμάτι- κομμάτι μέχρι τη Νέα Χηλή, θα φανερώσει την προοπτική ανάπτυξης και θα ανοίξει την όρεξη πολιτών, νέων επιχειρηματιών και καθημένων επί των εδράνων του δημοτικού συμβουλίου.

    ΤΑ «ΕΜΠΟΔΙΑ»

    Οι ιδιοκτήτες. Σε ιδιοκτησίες- περιφράξεις νόμιμες και παράνομες. Θα ξεπεραστούν με διαδικασίες, πειθούς, απαλλοτρίωσης, ή «εξαναγκασμού».

    Η ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ,

    δε γνωρίζω πως και πότε επιβάλλεται. Πάντως το έργο, εξ ορισμού αποτελεί ένα δρόμο άμεσης ανάγκης για λόγους πυρόσβεσης, ασφάλειας και επείγουσας ιατρικής πρόσβασης. Σοβαρά κριτήρια θαρρώ, για να κριθούν απαραίτητες οι απαλλοτριώσεις μιας λωρίδας 4 μέτρων επι του αιγιαλού.

    Ο «ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ»

    Όταν η παραλιακή, βήμα βήμα κατασκευάζεται και φτάνει στην περίφραξή μου, (συνήθως σε καταπατημένο αιγιαλό), θα είμαι τουλάχιστον αφελής να πιστεύω ότι θα σταματήσω το μεγαλύτερο έργο της πόλης. Και πώς να αντιμετωπίσω τους περιπατητές, που θα φτάνουν μέχρι στη σκουριασμένη περίφραξή μου θα παρατηρούν με περιέργεια το κιτς αυθαίρετό μου και θα αναρωτιούνται φωναχτά… «ποιος …. σταματάει το δρόμο!».

    Η ΠΕΙΘΩ,

    θα επέλθει με την ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, με την ενημέρωση για την προοπτική που διαμορφώνεται για όλους τους «εφαπτόμενους» στο έργο. Για όλους τους πολίτες αυτού του τόπου. Η πειθώ θα επέλθει εκ του αποτελέσματος. Βήμα βήμα, όσο διαμορφώνεται η παραλιακή, στο δρόμο της προς Χηλή – Μάκρη, θα προσθέσει αξία σε όλες τις παρακείμενες ιδιοκτησίες. Πολλές εξ αυτών θα εξελιχθούν σε rooms to let, beach bar και sea view tzatziki – souvlaki. Οι επόμενοι ιδιοκτήτες θα παρακολουθούν με την παλάμη πάνω από τα φρύδια, πότε το εργοτάξιο θα φτάσει στο οικόπεδό τους. Μερικοί βιαστικοί υποψήφιοι επιχειρηματίες, θα προθυμοποιούνται να πληρώσουν για να συνεχίσουν οι ίδιοι το έργο μέχρι την αυλή τους.

    ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ

    Τα Κόκκινα… και άλλα βράχια. Με μπλόκια μέσα στη θάλασσα ή στη φθηνότερη έκδοση, με παράκαμψη ζικ ζακ από ψηλά, ανάμεσα στις ιδιοκτησίες.

    Ρέματα. Ιρλανδικές διαβάσεις ή γεφυράκια για τη δέουσα ρομαντσάδα…

    ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

    Ένας δρόμος όλος θάλασσα… που το καλοκαίρι θα μυρίζει αντηλιακές κρέμες, τσίκνα και mojitos, και το χειμώνα θα στέλνει selfies σε Κωνσταντινούπολη, Σόφια και Βουκουρέστι.

    Και όπως συνήθως γίνεται… Όταν ο δρόμος παραδοθεί στο κοινό, όλοι όσοι άλλοτε αντιδρούσαν και απειλούσαν μέχρι τον… Άρειο Πάγο, θα ευγνωμονούν τον εκάστοτε δήμαρχο που ένωσε την πόλη με το προικώο χωράφι τους.
    Θα μου πείτε «μα θα περπατάει ο άλλος δέκα χιλιόμετρα να πάει στη θάλασσα;». Όχι φυσικά. Οι υπάρχοντες κάθετοι αγροτοχωματόδρομοι θα καταλήγουν στην παραλιακή. Οπότε οι περισσότεροι θα παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους στους ελαιώνες και στις καλαμιές και θα καταλήγουν πεζή στην παραλιακή. Μη θυμηθώ και την άμεση ανάγκη διάνοιξης κάθετων δρόμων, όπως αυτή έγινε αντιληπτή μετά την τραγωδία στο Μάτι.

    ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ

    Προτείνουμε έναν παραλιακό πλακόστρωτο δρόμο περιπάτου, ο οποίος θα ακολουθεί την ακτογραμμή στα όρια του αιγιαλού. Χωρίς μπάρες, χαμηλής εκσκαφής και υπόβασης με μικρά τεχνικά έργα όπου ρέματα και ροές όμβριων υδάτων.

    Πρόκειται ουσιαστικά για ένα «μονοπάτι» 3,5 – 4 μέτρων όπου το σημαντικότερο κόστος βρίσκεται στο μέτωπο προς τη θάλασσα. Με φωτισμό και παγκάκια ή κιόσκια θέας όπου η υπάρχει η δυνατότητα.

    Το μόνιμο παράπονο επισκεπτών και ντόπιων έγκειται στο γεγονός η Αλεξανδρούπολη δεν έχει «πρόσβαση», δεν διαθέτει παραλιακό μέτωπο στη θάλασσα. Βλέπε φωτεινά παραδείγματα: Βόλος, Καλαμάτα, Καβάλα, Θεσσαλονίκη κ.ά.

    Η τεχνική υπηρεσία του δήμου Αλεξανδρούπολης διαθέτει πλειάδα ικανών μηχανικών που θα φανταστούν και θα σχεδιάσουν την παραλιακή προοπτική της πόλης, μόλις λάβουν το ok του δημοτικού συμβουλίου. Και δεν είναι απαραίτητη η μελέτη και κατασκευή ολόκληρου του έργου μέχρι τη Μάκρη. Μπορεί να γίνει κομμάτι – κομμάτι, μέτρο-μέτρο, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες και δυνατότητες.

    ΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ…

    Δεν γνωρίζω εάν η επέκταση του ΓΠΣ περιοχής Καλλιθέας – Ν. Χηλής προβλέπει παραλιακή οδό «επείγουσας ανάγκης». Πιθανόν να το «είδε» ο μελετητής. Ωστόσο, άλλες ήταν οι ανάγκες πριν 20 χρόνια που ξεκίνησε, άλλες σήμερα και διαφορετικές σε 10 χρόνια. Η παραλιακή της Αλεξανδρούπολης πρέπει να ξεκινήσει, ΤΩΡΑ, ανεξάρτητα από την πορεία των έργων υποδομής στο νέο ΓΠΣ.

    Η αναζήτηση στο διαδίκτυο μας παρουσιάζει λαμπρά παραδείγματα «διάνοιξης» παραλιακών πεζοδρόμων σε πόλεις από τη βόρεια Ελλάδα μέχρι την Κρήτη. Σε πόλεις που σε πείσμα των περιφράξεων, έφεραν χιλιόμετρα θάλασσας κοντά στους πολίτες, επισκέπτες και επιχειρήσεις.

    Περίπατος – τζόκινγκ – ποδήλατο πλάι στη θάλασσα, φιλοφρονήσεις σε Ελληνικά, Τουρκικά, Ρουμανικά και βουλγαρικά, χιλιόμετρα με ξαπλώστρες στην άμμο κάτω, ή στο γκαζόν επάνω, ορίζοντας η Σαμοθράκη και οδηγός από τη μια ο φάρος και από την άλλη, η δύση του ήλιου. Ας φανταστούμε την εικόνα, ο καθένας, με τα μέτρα της φαντασίας του.

    Σταύρος Παπαδόπουλος

    Το παρόν δημοσιεύτηκε πριν απο 4 χρόνια στην εφημερίδα Ελεύθερη Θράκη και στο radioevros.gr.
    ΥΣ Ένα μέτρο το μήνα εάν κάναμε, τώρα θα είχαμε ένα επιπλέον παραλιακό μέτωπο 68 μέτρων δυτικά της Στροφής Εγνατία…

  9. Άνθρωποι γεννήθηκαν και έφυγαν από την ζωή και δεν πρόλαβαν να δουν την οδό Παπαφλέσσα να συνεχίζεται κανονικά σαν δρόμος και όχι σαν χωματόδρομος. Εφόσον ξεκίνησε κάποτε η άσφαλτος πρέπει να ολοκληρωθει.

  10. Δεκαετίες ταλαιπωρίας ανθρώπων που ζούμε στο κέντρο και συγκεκριμένα στην οδό Παπαφλέσσα. Επιτέλους δώστε άμεση λύση με την συνέχιση ασφαλτοστρωσης του δρόμου. Το κέντρο της πόλης υποβαθμιζμεται με την ύπαρξη του χωματόδρομου και των σκουπιδιών.

  11. Για την άμεση προσπέλαση και πρόσβαση όλων των τύπων των πυροσβεστικών οχημάτων της Υπηρεσίας μας σε όλες τις οδούς στον αστικό ιστό της πόλης, σας πληροφορούμε ότι οι διαστάσεις των πυροσβεστικών μας οχημάτων είναι τα 2,5 μ. πλάτος και 9,0 μ. μήκος.
    Συνεπώς προτείνουμε πλάτος οδού 3,0 μ. σε όλες τις οδούς, όπως επίσης και πύκνωση των υδροστομίων νότια της Λ. Δημοκρατίας, κυρίως κοντά στους πεζόδρομους.

  12. Παρακαλώ,
    α) Να συμπεριλάβετε δίκτυα τηλεθέρμανσης στην Πόλη των Φερών και στους οικισμούς της Δημοτικής Ενότητας με χρήση της Απορριπτόμενης θερμότητας (ζεστό νερό) του σταθμού συμπίεσης TAP όπου έχει κατακτήσει το δικαίωμα χρήσης ο Δήμος Αλεξανδρούπολης τα προηγούμενα χρόνια.
    β) Να συμπεριλάβετε δίκτυα τηλεθέρμανσης στους οικισμούς Άβαντα, Αμφιτρίτη, Απαλός, Μαΐστρος για χρήση της Απορριπτόμενης θερμότητας (ζεστό νερό) από την μονάδα ηλεκτροπαραγωγής Φ/Α που βρίσκεται σε εξέλιξη στην ΒΙΠΕ Αλεξανδρούπολης.
    γ) Σημείωση – Στο ΣΧΟΟΑΠ Τραϊανούπολης (που εξαιρείται) παρακαλώ το τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου Αλεξανδρούπολης να υπάρχουν δίκτυα γεωθερμικής τηλεθέρμανσης σε όλους τους οικισμούς για την επέκταση του πρώτου έργου που θα ολοκληρωθεί από τους αναδόχους εντός του 2022.

  13. Κατά την άποψή μου μοναδικό κριτήριο για τη χωροθέτηση του ΚΤΕΛ πρέπει να είναι η δυνατότητα ΑΜΕΣΗΣ πρόσβασης των επιβατών από το ένα μέσο στο άλλο (Λεωφορείο, τρένο, πλοίο). Ιδανικότερη θέση είναι αυτή των αποθηκών Τερζή που παραχωρήθηκαν από την ΓΑΙΑΟΣΕ στον Δήμο, μια ενέργεια που ποτέ δεν κατανόησα. Μάλιστα για την διευκόλυνση της κυκλοφορίας θα μπορούσε να αξιοποιηθεί η οδική πρόσβαση της Εγνατίας οδού με το λιμάνι που έχει μελετηθεί και επίκειται η κατασκευή της. Εφόσον δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, ως δεύτερη επιλογή θεωρώ αυτή της χωροθέτησης του ΚΤΕΛ στην θέση του Κτιρίου Επιβατών του Γαλλικού Σταθμού, επί της προέκτασης της Λεωφόρου Δημοκρατίας, που έχει προταθεί. Το θέμα της διάθεσης από τον ΟΣΕ έκτασης για τη χωροθέτηση του ΚΤΕΛ στη θέση αυτή είχε εκκινήσει από τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 2000 με πρωτοβουλία του ΚΤΕΛ και αφορμή τη ρυμοτόμηση έκτασης του οικοπέδου που είχε αγοράσει στη συγκεκριμένη θέση, λόγω της διαπλάτυνσης της οδού. Το αίτημα του ΚΤΕΛ τότε αφορούσε την αγορά έκτασης 2,0 ή 2,5 στρεμμάτων. Το αίτημα έγινε αποδεκτό από τον ΟΣΕ, και για την αξία του οικοπέδου ορίστηκε ορκωτός εκτιμητής αλλά έκτοτε το ενδιαφέρον του ΚΤΕΛ ατόνησε. Εξ άλλου το θέμα της μεταβίβασης ήταν θέμα του ΔΣ του ΟΣΕ και όχι της τοπικής Υπηρεσίας. Το 2012 υπήρξε συμφωνία ΓΑΙΑΟΣΕ και ΚΤΕΛ για παραχώρηση έκτασης 7 στρεμμάτων, αντί των 2,0 – 2,5 που αρχικά ζητούσε το ΚΤΕΛ, με την ταυτόχρονη χρήση του λιθόκτιστου διωρόφου που υπάρχει στην έκταση. Νομίζω ότι η έκταση είναι πολύ μεγάλη και θα πρέπει να εξεταστεί εάν αποβαίνει σε βάρος της λειτουργίας του σιδηροδρόμου, με τη λογική ότι αναμένουμε και πάλι μελλοντικά αξιοποίηση των σιδηροδρομικών μεταφορών. Όμως σιδηρόδρομος και ΚΤΕΛ μπορούν να συνυπάρξουν στη θέση αυτή, άσχετα από το εμβαδόν της έκτασης που τελικά θα παραχωρηθεί στο ΚΤΕΛ, με ή χωρίς τη χρήση του λιθόκτιστου κτιρίου από το ΚΤΕΛ. Η προσωπική μου άποψη είναι χωρίς την παραχώρηση του λιθόκτιστου κτιρίου διότι λογικά εκεί θα μεταφερθούν, προσωρινά τουλάχιστον, οι λειτουργίες του εμβληματικού Κτιρίου Επιβατών του Γαλλικού Σταθμού κατά τη διάρκεια της συντήρησής του που επείγει. Κατά την άποψή μου αυτή είναι η ιδανικότερη θέση για τη μεταφορά του ΚΤΕΛ μετά την αρχικά προταθείσα στο χώρο των αποθηκών Τερζή. Διότι υπάρχει άμεση συνάφεια λεωφορείου και τρένου αλλά και δυνατότητα μεταφοράς των επιβατών του ΚΤΕΛ από τον Γαλλικό Σταθμό στο υφιστάμενο κτίριο Επιβατών στο λιμάνι σιδηροδρομικά, ακόμη και στο αεροδρόμιο με τη σιδηροδρομική σύνδεση Γαλλικού Σταθμού και αεροδρομίου που έχει εξαγγελθεί.

  14. Δώστε επιτέλους λύση στο χάος της Παπαφλέσσα

  15. Εκεί όπου γίνεται αναφορά για την Επέκταση στην περιοχή του κοιμητηρίου της Ν. Χηλής, η περιγραφή αναφέρει ότι η έκταση εκτείνεται νότια της Εθνικής Οδού 2 .
    Ωστόσο υπάρχει και περιοχή βόρεια της Εθνικής Οδού 2 η οποία πρέπει να συμπεριληφθεί στην επέκταση. Οπότε πιστεύω πως πρέπει να συμπληρώσετε το κείμενο συμπεριλαμβάνοντας και την έκταση βόρεια της Εθνικής Οδού 2.

  16. Οι εργασίες του ΦΑ ξεκίνησαν και ολόκληρο ΟΤ γύρω από την Παπαφλέσσα, Εθνικής Αντιστάσεως και Σολωμού είναι εκτός λόγω της κατάστασης στην Παπαφλέσσα. Πόσα χρόνια περιμένετε να περάσουν για να δωθει λύση επιτέλους;; Τοσα χρήματα ξοδεύει ο Δήμος σε στολίδια και λαμπάκια. Γιατί δεν το λήγει απλά το θεμα ώστε να συνδεθούμε στο ΦΑ;;

  17. Βρείτε τρόπο να φτιάξετε την Παπαφλέσσα. Σας το ζητάνε τόσοι άνθρωποι

  18. If you want to get a good deal from this article
    then you have to apply such methods to your won web site.

    Feel free to surf to my website; buy

  19. Παρατηρήσεις επί της Β1 του ΓΠΣ σχετικά με την Κοινότητα Μάκρης…
    1. Δεν προβλέπετε οριοθέτηση και πολεοδόμηση οικισμών ΕΝΑΤΟ , ΠΑΝΟΡΑΝΑ , ΠΑΡΑΛΙΑ ΔΙΚΕΛΛΩΝ-ΜΕΣΗΜΒΡΙΑΣ οι οποίοι υφίστανται εδώ και χρόνια, κατοικούνται από μόνιμους κατοίκους και απογράφονται σαν ξεχωριστοί οικισμοί…
    2. Στην Μελέτη επαναχάραξης του ορίου και κτηματογράφησης – πολεοδόμησης – πράξης εφαρμογής του οικισμού Μάκρης πέρα του δημοτικού σχολείου δεν έχει προβλεφθεί η επέκταση των ορίων του οικισμού Μάκρης βορείως έως ΠΕΟ Νοτίως έως Αρχαιολογική περιοχή Δυτικά. Επίσης δεν έχει περιληφθεί η κατασκήνωση και το Γήπεδο όπου σήμερα ότι υπάρχει εκεί είναι παράνομο και πολεοδομικά και ιδιοκτησιακά.
    3. Δεν προβλέφθηκε ζώνη «Κεντρικές λειτουργείες πόλης» στην κεντρικής πλατείας του οικισμού Μάκρη .
    4.Προτείνει χοροθέτηση Παιδικού Σταθμού σε ιδιόκτητο χώρο χωρίς πρόσβαση ενώ θα μπορούσε να προτείνει στον χώρο των κατασκηνώσεων πλησίον του δημοτικού σχολείου.
    5. Δεν προτείνει η μελέτη αναγνώριση των δρόμων προ του 1923 για τις εκτός οικισμού Μάκρης.
    9. Δεν προτείνει η μελέτη κύρωσης των δρόμων για τις εκτός οικισμού με βάση τις διατάξεις του άρθρου 35 του Ν 3937 11 όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα.
    10. Δεν γίνεται καθορισμός Χρήσης γης στην Κατασκήνωση Μάκρης ως κοινωνικές υποδομές και πράσινο με την παράλληλη ένταξη στα όρια του οικισμού.
    11. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως χώρος περιαστικού πάρκου ο χώρος των παλαιών λατομείων προκειμένου να διαμορφωθεί ως τέτοιο και να πάψει να αποτελεί ΧΑΔΑ του κάθε πικραμένου (αιρετού και μη).
    12. Θα μπορούσε στα πλαίσια της διερεύνησης κατάλληλης θέσης χωροθέτησης εγκατάστασης καταφυγής ανάγκης για την εξυπηρέτηση των ερασιτεχνών αλιέων Δικέλλων και Μεσημβρίας να προβλεφθεί χωροθέτηση αυτού στην περιοχή Ζούρου – Σκορπιού. (1.2.6.3).
    13. Δεν προβλέπετε χωροθέτηση διαμόρφωσης συγκοινωνιακού κόμβου στο Άγιο Κυπριανό και στην είσοδο του οικισμού Μάκρης.
    14. Στα Βορειοδυτικά του οικισμού Δικέλλων προβλέπεται Ειδική Χρήση σε δομημένο ιδιόκτητα χώρο (ας το κοιτάξουν λιγάκι).
    15. Δεν δίνει λύση για την μεταγκατάσταση των ελαιοτριβείων και ειδικά το συνεταιριστικό ελαιοτριβείο που είναι εντός του οικισμού – Προτείνεται η μετεγκατάσταση στον χώρο Παλαιών Λατομείων.
    16. Δεν προβλέπετε χωροθέτηση χώρου δημιουργίας μονάδας επεξεργασίας αποβλήτων Ελαιοτριβείων (κατσίγαρου).
    17. Δεν προβλέπετε χωροθέτηση πράσινων σημείων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *