|
|
|
Τίτλος έργου:
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΥΠΑΙΘΡΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Το έργο αφορά στην επέκταση του ποδηλατοδρόμου επί της οδού Λ. Αλεξάνδρου (παραλιακή οδός) από το ύψος της διασταύρωσης με την Λ. Δημοκρατίας την οδό Κύπρου. Αναλυτικά:
Το τμήμα 1 , μήκους 760μ ξεκινά από το ύψος της διασταύρωσης με τη Λ. Δημοκρατίας και κινείται στο δυτικό άκρο της οδού, έως τη στροφή του Εγνατία ενώ συνεχίζεται στο νότιο άκρο της παραλιακής οδού έως το ύψος της πλατείας του αναψυκτήριου της Αργώ (οδός Έλλης). Η διατομή που εφαρμόζεται είναι η τυπική διατομή με ποδηλατόδρομο επί του οδοστρώματος αμφίδρομης κίνησης πλάτους 2 μέτρων με λωρίδα ασφαλείας.
Το τμήμα 2, μήκους 400μ, από την οδό Έλλης (αναψυκτήριο Αργώ) έως την πλατεία του Φάρου. Η διατομή που εφαρμόζεται είναι η τυπική διατομή με ποδηλατόδρομο αμφίδρομης κίνησης πλάτους 2 μέτρων υπερυψωμένος ως επέκταση υφιστάμενου πεζοδρομίου, με λωρίδα ασφαλείας.
Το τμήμα 3, μήκους 200μ, από την πλατεία Φάρου (οδός Κανάρη) έως τη διασταύρωση με την οδό Κύπρου. Η διατομή που εφαρμόζεται είναι η τυπική διατομή με ποδηλατόδρομο αμφίδρομης κίνησης πλάτους 2 μέτρων ως τμήμα της επέκτασης της πλατείας και της πεζοδρόμησης της.
Το τμήμα 4 μήκους 65μ, οδεύει από το τέλος της πλατείας Φάρου έως την είσοδο του λιμένα και του υπαίθριου χώρου στάθμευσης. Η διατομή που εφαρμόζεται είναι η τυπική διατομή με ποδηλατόδρομο επί του οδοστρώματος αμφίδρομης κίνησης πλάτους 2 μέτρων με λωρίδα ασφαλείας.
Επίσης, στο σημείο του πλατώματος μεταξύ γηπέδου και πάρκου Εγνατίας, θα δημιουργηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές, κατάλληλη διαμόρφωση δημοτικού ελεύθερου χώρου στάθμευσης (ΚΧ) , με είσοδο – έξοδο, πορείες οχημάτων καθώς και ειδικά διαμορφωμένες θέσεις για τα οχήματα.
Το έργο συναρτάται με το κυκλοφοριακό πρόβλημα και την έλλειψη χώρων στάθμευσης. Εξυπηρετεί την ανάγκη βελτίωσης της πρόσβασης στην περιοχή παρέμβασης με τη βελτίωση του χρόνου ροής των αυτοκινήτων καθώς δημιουργεί νέους, εύκολα προσβάσιμους προορισμούς σε εναλλακτικά μέσα αστικής μετακίνησης.
Επίσης, ανταποκρίνεται στις προτεραιότητες της κυκλοφοριακής μελέτης και υποβοηθά στην εξυπηρέτηση της πλειοψηφίας των κατοίκων οι οποίοι στην πρωτογενή έρευνα της κυκλοφοριακής μελέτης δήλωσαν ότι επιθυμούν την επέκταση του δικτύου ποδηλατοδρόμων. Συνολικά, εντάσσεται και ικανοποιεί όλες τις προϋποθέσεις της βιώσιμης κινητικότητας.
Επιλέξιμος προϋπολογισμός ένταξης:
1.200.000,00 €
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης