Συνάντηση του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης με την Πρέσβειρα των Η.Π.Α. στην Ελλάδα, Kimberly Guilfoyle

Συνάντηση με την Πρέσβειρα των Ηνωμένων Πολιτειών στην Αθήνα, Kimberly Guilfoyle, είχε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Γιάννης Ζαμπούκης, στο πλαίσιο της πρώτης επίσημης επίσκεψης που πραγματοποίησε η Αμερικανίδα διπλωμάτης στην πρωτεύουσα του Έβρου, στις 26 Μαΐου 2026.

Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, αναδεικνύοντας τη σημασία της Αλεξανδρούπολης ως πόλης με δυναμική παρουσία και αυξανόμενο ρόλο στις εξελίξεις της ευρύτερης περιοχής.

Η συνάντηση εντάχθηκε στο πρόγραμμα επαφών της Πρέσβειρας των ΗΠΑ στην Αλεξανδρούπολη, το οποίο περιλάμβανε γεύμα με εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη Λέσχη Αξιωματικών, επιβεβαιώνοντας το ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την περιοχή και τις αναπτυξιακές της προοπτικές.

Με το πέρας της συνάντησης ο Δήμαρχο δήλωσε σχετικά:  Αλεξανδρούπολη δεν βρίσκεται τυχαία στο επίκεντρο του διεθνούς ενδιαφέροντος. Η επίσκεψη της Πρέσβειρας των ΗΠΑ, Kimberly Guilfoyle, επιβεβαιώνει τη σημασία που αποκτά η περιοχή μας ως σημείο συνάντησης συνεργασιών, προοπτικών και εξελίξεων. Για εμάς, κάθε τέτοια παρουσία αποτελεί μια ευκαιρία να αναδείξουμε τις δυνατότητες του τόπου μας και να ενισχύσουμε τη θέση της Αλεξανδρούπολης στον χάρτη των σημαντικών εξελίξεων της ευρύτερης περιοχής. Συνεχίζουμε με όραμα και εξωστρέφεια, διεκδικώντας τον ρόλο που αξίζει στον Δήμο Αλεξανδρούπολης και τους ανθρώπους του».